Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-08-05, 18:29
Anna_ Anna_ är inte uppkopplad
Junior Member

Reg.datum: Aug 2008
Anna_ is on a distinguished road
Vill komma i form!
Hej allihopa!

Är ny här, så om denna tråd hamnat i fel kategori får ni gärna flytta den. Jag har lite frågor om att börja träna och få en mer hälsosam livsstil. Jag har jobbat i en glasskiosk hela sommaren, och känner mig galet trött på att leva ett så ohälsosamt liv som jag gör. Jag käkar inga grönsaker (tycker det är äckligt och smakar konstigt), tränar inte och älskar sötsaker. Jag går inte upp i vikt, men känner mig ändå ofta trött och energilös, jag tror det beror på vad jag stoppar i mig och brist på motion. Nu tänkte jag iaf ta mig i kragen och börja leva hälsosamare och sluta käka så mycket godis och socker. Jag har tokdålig kondition, och jag kan inte göra en armhävning, inte ens om jag står på knäna. Jag vill bli starkare, bygga muskler och kondition, så min fråga är: Hur ska jag träna för att komma i form? Jag vill få en snygg, fast kropp med definerade muskler, särskilt på musklerna på ben, rumpa, mage, och svank!

Det måste vara lungt i början så jag inte "tar ut mig" helt, utan trappar upp träningen, eller hur? Något tips på träning som skulle passa mig? Hur gör ni för att motivera er när ni inte vill träna?
Jag har ialla fall köpt fiskleverolja kapslar och krom-tabletter mot sötsug, vilket borde funka om man vill känns sig lite piggare.
Vad långt det blev, beröm till er som tog er igenom hela texten
Tack på förhand!
//Anna
Svara med citat
Gammal 2009-11-05, 11:36
latino0 latino0 är inte uppkopplad
Junior Member

Reg.datum: Nov 2009
latino0 is on a distinguished road
http://latinobiffencristianquinteros.webblogg.se

kolla min träningsbogg! heheh
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:09.

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.